2014. május 20., kedd

Szünet!

Sziasztok!
El sem tudom mondani, mennyire sajnálom. Igazából mostanában időm, mint a tenger, de egyszerűen képtelen vagyok megírni ezt a történetet. Elvesztettem az ihletemet. A gáz csak az, hogy egy másik sztorihoz viszont van inspirációm és ötletem is, ezért talán egy ideig a Break the rules-t szüneteltetni fogom, kicsit hagyom pihenni. Addig viszont még szeretnék írni, szóval, nem sokára jelentkezem.
Ja, és az Intuition c. blogomat majd olyan június közepe-vége felé fogom újra megnyitni.:)
Nagyon sajnálom, hogy ennyi ideig kellett várnotok egy helyzetjelentésre, de azt hittem, hogy majd tudok írni valamit. Hát rosszul hittem. Sajnálom:/
Nem sokára jelentkezem!
xxBrooke

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Teljesen megértelek, velem is van ilyen sőt volt is..nagyon rossz érzés mert pl én teljesen tehetetlennek érzem magam olyankor! Már várom a részt a intuitionból! :)
    Puszi Lolo.

    VálaszTörlés